Hollyoaks!!

Discussion in 'TV, Film & Entertainment' started by babyem, Jan 26, 2013.

  1. Loula

    Loula Well-Known Member

    Joined:
    Oct 8, 2011
    Messages:
    6,732
    Likes Received:
    7
    Thats another odd going on x
     
  2. babyem

    babyem Well-Known Member

    Joined:
    Nov 18, 2011
    Messages:
    9,974
    Likes Received:
    0
    Ah I see :)

    tapatalking x
     
  3. Angela2612

    Angela2612 Well-Known Member

    Joined:
    Dec 18, 2011
    Messages:
    1,413
    Likes Received:
    0
    They could of tried to catch her at least lol
     
  4. babyem

    babyem Well-Known Member

    Joined:
    Nov 18, 2011
    Messages:
    9,974
    Likes Received:
    0
    I think Sinead is going to change her mind about her mum having her daughter x

    tapatalking x
     
  5. Jellybeanjen

    Jellybeanjen Well-Known Member

    Joined:
    Sep 7, 2012
    Messages:
    1,508
    Likes Received:
    0
    I think Bart might come back...I dunno why though lol. He might kidnap her!? Poor tony though...he has terrible luck :( xxx


    Tapatalking so I can't see sigs x
     
  6. babyem

    babyem Well-Known Member

    Joined:
    Nov 18, 2011
    Messages:
    9,974
    Likes Received:
    0
    He'll get a shock when he finds out it's Rhys' baby!!

    I know, Tony's had such bad luck bless him, I hope it doesn't mean he's leaving!! He's been in it years!! X

    tapatalking x
     
  7. jennyw

    jennyw Member

    Joined:
    Jun 21, 2012
    Messages:
    10
    Likes Received:
    0
    Bring back brendan, ste tryong to be like him to get the club doesnt fit, and the doctor trying to be the new "hard nut" dont fit either
     
  8. Jellybeanjen

    Jellybeanjen Well-Known Member

    Joined:
    Sep 7, 2012
    Messages:
    1,508
    Likes Received:
    0
    Ugh I hate that new family!!! Like pretending to be gangster! And why is Finn hanging around with someone that ran him over...why is tony not telling...why is Ste being a prat...why can't anyone see that Will is the killer!!! Grrrr lol. Xxx
     
  9. cosmicgirl

    cosmicgirl Well-Known Member

    Joined:
    Dec 27, 2010
    Messages:
    16,519
    Likes Received:
    0
    My oh loves hollyoaks, I did back in the day (Max, OB and Jambo etc!) but now it's just a bit silly.
    The new family is laughable, just awful.
    If the lad in the wheelchair killed Texas, did he run down the stairs carrying it? Did he leave it at the bottom of the stairs empty? And no one saw any of this?
    And why does Sinead talk so strangely???
     
  10. babyem

    babyem Well-Known Member

    Joined:
    Nov 18, 2011
    Messages:
    9,974
    Likes Received:
    0
    So excited for Hollyoaks later!!
     
  11. naomi88

    naomi88 Well-Known Member

    Joined:
    Jun 30, 2012
    Messages:
    5,948
    Likes Received:
    0
    Eep I know, not long now!! Xxx
     
  12. babyem

    babyem Well-Known Member

    Joined:
    Nov 18, 2011
    Messages:
    9,974
    Likes Received:
    0
    Cant beleive Kurts back! And Danny Dyers in it too! :D they best not kill Tony off though, it will actually break my heart! :( x
     
  13. naomi88

    naomi88 Well-Known Member

    Joined:
    Jun 30, 2012
    Messages:
    5,948
    Likes Received:
    0
    Aw I know I'll be gutted if they kill tony :-(
    Hope there's lots of drama!! Really exited about the cast line up :)

    Was shocking with John Paul and what's his name wasn't it! Wondered when that would come out xxx
     
  14. babyem

    babyem Well-Known Member

    Joined:
    Nov 18, 2011
    Messages:
    9,974
    Likes Received:
    0
    Ahh I know! Poor JP! :( I dont like that copper Sam though, she annoys me lol!

    Sooo hoping this is finally gonna be it for Sienna and that they catch the bitch out!! WE WANT NANCY!! lol.

    I have abit of a crush of Freddie Roscoe and Trevor atm, phwoarrrrr!!! :p xxxx
     
  15. naomi88

    naomi88 Well-Known Member

    Joined:
    Jun 30, 2012
    Messages:
    5,948
    Likes Received:
    0
    Ooo I like Freddie too :) yum!

    I can't stand Sam either - although I always hate new characters lol. But she's particularly annoying!

    Yeh the sienna storyline has gone on for long enough now.... Why are people not questioning her lack of bump or anything? Three crazy people in one family...eesh!! Hope will gets found out soon too... Xxx
     
  16. babyem

    babyem Well-Known Member

    Joined:
    Nov 18, 2011
    Messages:
    9,974
    Likes Received:
    0
    I was thinking the same, surely someone wouldve twigged on by now? :confused:

    Im hoping Trevor stays!!

    Oh yeah nearly forgot! OMG!! As if Frasers daughter is CLAIRE DEVINE!! :eek::eek::eek: shouted at the tellt when I saw that!! Xxx
     
  17. naomi88

    naomi88 Well-Known Member

    Joined:
    Jun 30, 2012
    Messages:
    5,948
    Likes Received:
    0
    Haha omg I know!!!! What a twist!!! Couldn't believe it!! Xxx
     
  18. LikeJohnnYoko

    LikeJohnnYoko Well-Known Member

    Joined:
    Jul 15, 2011
    Messages:
    8,179
    Likes Received:
    0
    I have no idea why I always watch the Explosion episodes. Always.
     
  19. LikeJohnnYoko

    LikeJohnnYoko Well-Known Member

    Joined:
    Jul 15, 2011
    Messages:
    8,179
    Likes Received:
    0
    Can someone tell me:

    What exactly Leanne is dying from/of (from the blast?) that she can still be alive and talking etc enough to get married?
     
  20. naomi88

    naomi88 Well-Known Member

    Joined:
    Jun 30, 2012
    Messages:
    5,948
    Likes Received:
    0
    Bleed on the brain I think they said?
     

Share This Page

  1. This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
    By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
    Dismiss Notice