I have finally finished..

Discussion in 'Third Trimester' started by LoopyLouize, Jan 24, 2012.

  1. LoopyLouize

    LoopyLouize Well-Known Member

    Joined:
    Nov 24, 2010
    Messages:
    6,994
    Likes Received:
    2
    work and now started my maternity leave!!!

    WOOHOOOOOO!!!

    That is all lol, just had to share!!

    Sorry I have been quiet this week, I was getting the last bits and bats done for mg handover so didn't get any chance to pop on here until now!!!
     
  2. Nic36

    Nic36 Well-Known Member

    Joined:
    Jul 8, 2011
    Messages:
    3,016
    Likes Received:
    0
    Woohoo!! What a great feeling!! :)
     
  3. Coolbeans2010

    Coolbeans2010 Well-Known Member

    Joined:
    Apr 25, 2011
    Messages:
    898
    Likes Received:
    0
    Yay! Great news you can relax now :) xx
     
  4. x_larlybelle_x

    x_larlybelle_x Well-Known Member

    Joined:
    May 4, 2010
    Messages:
    6,529
    Likes Received:
    0
    Yay! I finish on Thursday and have been told by my cover that I'm not allowed to do anything the next two days so she can make sure she knows how to do everythig! I call that a result! Lol
     
  5. vickib_1984

    vickib_1984 Well-Known Member

    Joined:
    Apr 27, 2011
    Messages:
    2,474
    Likes Received:
    0
    Brill news Lou now chill and relax until baby arrives xxx
     
  6. hugsy

    hugsy Well-Known Member

    Joined:
    Jul 3, 2011
    Messages:
    2,633
    Likes Received:
    0
    wahoooo happy days, relax and enjoy the last few weeks to your self :)
     
  7. TORino

    TORino Well-Known Member

    Joined:
    Feb 27, 2011
    Messages:
    6,213
    Likes Received:
    0
    Awesome!! Enjoy your time relaxing.

    I can't wait for may leave to start. I have a whole stack of books and DVDs to read/watch!
     
  8. JoJo79

    JoJo79 Well-Known Member

    Joined:
    Jun 15, 2011
    Messages:
    1,214
    Likes Received:
    0
    :yay: for maternity leave its fab, feet up and enjoy xx
     
  9. Sleepy sue

    Sleepy sue Well-Known Member

    Joined:
    Apr 14, 2011
    Messages:
    3,060
    Likes Received:
    0
    Sooooo jealous 2nd march for me :( although I do have my replacement joining me on 1st feb so life should be a lot easier :) also I've had two big jobs taken from me so I don't need to drive to Newcastle (4.5hrs drive!!!) yay!!

    Have you got anything planned x x
     
  10. Elliellie

    Elliellie Well-Known Member

    Joined:
    May 15, 2011
    Messages:
    357
    Likes Received:
    0
    Congratulations! 2 days left for me, so exciting! Must stock up on films :)
     
  11. Mrs. KM

    Mrs. KM Well-Known Member

    Joined:
    Jun 3, 2011
    Messages:
    1,889
    Likes Received:
    0
    Lucky! My last day is Friday :)
     
  12. Zoeox

    Zoeox Well-Known Member

    Joined:
    Jul 3, 2011
    Messages:
    2,996
    Likes Received:
    0
    Happy days :), you cann relax now and await lo's arrival xx
     
  13. Verity2011

    Verity2011 Well-Known Member

    Joined:
    Jul 14, 2011
    Messages:
    1,723
    Likes Received:
    0
    Yay!!!!!!! Congrats! I was off for a wee while over Christmas but work has started again and finish the day after i'm due! Unless lo has any other plans. At least most of this gets to be from home though!
     
  14. winnie89

    winnie89 Well-Known Member

    Joined:
    Mar 25, 2011
    Messages:
    1,577
    Likes Received:
    0
    I finish soon! I can't wait have a lie in everyday and do all the things that I haven't been able to! Gonna be ace! :
    D
     
  15. So_hopeful81

    So_hopeful81 Well-Known Member

    Joined:
    Aug 8, 2011
    Messages:
    928
    Likes Received:
    0
    Oooo I soooo can't wait!!! I am so excited about finishing!
    Make the most of it Louise! X
     
  16. Nic36

    Nic36 Well-Known Member

    Joined:
    Jul 8, 2011
    Messages:
    3,016
    Likes Received:
    0
    Oh my gosh, verity! Your mat leave starts the day after you are due!! Hope you've told your LO! Lol
     
  17. Esperanza84

    Esperanza84 Well-Known Member

    Joined:
    Dec 14, 2010
    Messages:
    7,247
    Likes Received:
    0
    :yay: Well done! You so deserve it!!! Enjoy it!

    xx
     
  18. Nurse 26

    Nurse 26 Well-Known Member

    Joined:
    Sep 11, 2010
    Messages:
    7,832
    Likes Received:
    0
    yay! thats great, put your feet up and relax :) xxx
     

Share This Page

  1. This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
    By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
    Dismiss Notice