vaginaaaaaaaa!

Discussion in 'Am I Pregnant?' started by Beckyb1991, Aug 1, 2013.

  1. Beckyb1991

    Beckyb1991 Well-Known Member

    Joined:
    Dec 15, 2012
    Messages:
    1,164
    Likes Received:
    15
    Wierd uncomfortable feeling/ pressure in vagina? Was due on today! Has anyone had this in early pregnancy or is my uterus falling out out of pure sadness of finding out another friend is pregnant :( xxx
     
  2. MamaMoo

    MamaMoo Well-Known Member

    Joined:
    Jul 24, 2013
    Messages:
    632
    Likes Received:
    0
    i thought we were just shouting out random body parts. i was gonna shout ttttiiiiiiiiiiiitttttsss!!:dance:

    yeah, my sis gets this just before her AF :( she said its like a pulling sensation. But all vaginas are different so yours could mean something else.
     
  3. Beckyb1991

    Beckyb1991 Well-Known Member

    Joined:
    Dec 15, 2012
    Messages:
    1,164
    Likes Received:
    15
    Lol :D! All vaginas have there own personalities lol! Xxx
     
  4. MamaMoo

    MamaMoo Well-Known Member

    Joined:
    Jul 24, 2013
    Messages:
    632
    Likes Received:
    0

    Too funny! if we didnt laugh we'd cry lol
     
  5. Beckyb1991

    Beckyb1991 Well-Known Member

    Joined:
    Dec 15, 2012
    Messages:
    1,164
    Likes Received:
    15
    This is true lol xxx
     
  6. vic30

    vic30 Well-Known Member

    Joined:
    Jun 11, 2013
    Messages:
    2,593
    Likes Received:
    0
    Hehe this has cheered me up, so funny! All vaginas are different! Lol. Seriously I hope It's not a sign of AF for you. Or for me - I have a similar sounding sensation in mine and AF due Sunday.

    But hey, all vaginas are different right? Lol.

    Shame we're not just shouting out body parts, because I'd have said buuuuuuuuuummmmmmmm!

    Xx
     
  7. Iwant3

    Iwant3 Well-Known Member

    Joined:
    May 11, 2012
    Messages:
    7,300
    Likes Received:
    0
    I usually get that when AF is due, but I also got it a few days after my BFP! so who knows! lol

    hopefully AF stays away and you can test tomorrow
     
  8. Beckyb1991

    Beckyb1991 Well-Known Member

    Joined:
    Dec 15, 2012
    Messages:
    1,164
    Likes Received:
    15
    Lol morning ladies! Your posts have really cheered me up! :D ... I hope af stays away too! No sign of her yet ... Eeeep! Xxx
     
  9. Butterfly17

    Butterfly17 Member

    Joined:
    Sep 11, 2012
    Messages:
    22
    Likes Received:
    0
    Great thread, you've made me laugh :lol: And even though we're not just shouting random body parts I'd like to add arrrrrrrrrrrse!
     
  10. Jojo84

    Jojo84 Well-Known Member

    Joined:
    Jan 21, 2013
    Messages:
    10,721
    Likes Received:
    1
    I got a pulsing in my vagina... But not until 7.5 weeks
     
  11. vic30

    vic30 Well-Known Member

    Joined:
    Jun 11, 2013
    Messages:
    2,593
    Likes Received:
    0
    Hehe Butterfly I was thinking arse, but then I thought no Vicki, be polite and use 'bum' ;) x
     
  12. Flutterby17

    Flutterby17 Well-Known Member

    Joined:
    Mar 20, 2013
    Messages:
    104
    Likes Received:
    0
     
    #12 Flutterby17, Aug 1, 2013
    Last edited: Aug 1, 2013
  13. lisey

    lisey Well-Known Member

    Joined:
    Dec 12, 2012
    Messages:
    12,686
    Likes Received:
    4
    I am sure I had this just before my last bfp. Loads of luck and :test: x
     
  14. coz78

    coz78 Well-Known Member

    Joined:
    May 2, 2013
    Messages:
    1,744
    Likes Received:
    0
    Hahaha, I feel the sudden need to watch father ted!

    Hope it's a good sign x
     
  15. MelC2011

    MelC2011 Well-Known Member

    Joined:
    Nov 18, 2012
    Messages:
    4,473
    Likes Received:
    278
    I wanna shout out booooobiessssssss!!!

    I second the others - TEST!!

    Good luck xx
     
  16. Blueflower

    Blueflower Well-Known Member

    Joined:
    Jun 11, 2012
    Messages:
    5,376
    Likes Received:
    1
    That made me laugh!
     
  17. vicci77

    vicci77 Well-Known Member

    Joined:
    Aug 31, 2012
    Messages:
    1,343
    Likes Received:
    0
    this made me laugh so thanks when feeling low at the min ive got like a butterfly feeling and sore BBBOOOOOBBBSS !!!! thanks again for making me feel a little better x
     
  18. Beckyb1991

    Beckyb1991 Well-Known Member

    Joined:
    Dec 15, 2012
    Messages:
    1,164
    Likes Received:
    15
    Hi girls , so glad my thread put a smile to your face :) and thank you all your your messages! I'm testing tomorrow :D xxx
     
  19. Mummy2toddler

    Mummy2toddler Well-Known Member

    Joined:
    Aug 22, 2012
    Messages:
    3,586
    Likes Received:
    0
    Good luck testing tomorrow hope you get your bfp xxx
     

Share This Page

  1. This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
    By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
    Dismiss Notice