Roll on Tuesday...baby...u've been evicted!!

Discussion in 'Third Trimester' started by GregorysGirl, Feb 18, 2012.

  1. GregorysGirl

    GregorysGirl Well-Known Member

    Joined:
    Jun 12, 2011
    Messages:
    912
    Likes Received:
    0
    Hi All....most of u know my story....been pregnant now for 52 weeks as gad a [email protected] mnths prior to this PG.

    Its soooooo taken its toll n I feel a right moaner.
    Honestly think my body with just b a clapped out old banger by the time Jnr is here.

    Finding it sooooo hard t stay hydrated....drinking sooomuch water but still fightin off sausage fingers n cankles.

    Next weeks the big week for so many if us that have shared this journey...carly...zoe...vickib...kerrianne...n more. its dragged soooomuch for me whilst at the same time I feel like Ive lost a year if my life just willing the mnths by...in order to reach each mile stone.

    Its finally almost here..have a feeling mi lil monkey might b late tho.

    Been on the RLT for 2wks now so hopefully thatll help the pushin bit....Im so over this waiting game t the point I could quite fancya drink...not like me!!

    So far symptoms include...mega increased discharge n the point I keep thinking im [email protected] n heavy bump....still keep getting shooting pains up my foof...could juat b jnr wrigging round in my pelvis.

    So who know...now veritys cub is here...anyone could b nxt...Im so totally bored n feel useless...cnt go anywhere or do anything cus if my back...so I just feel like a furniture sampler..chair..to bed..to sofa..to toilet n back...lol.

    Lets bring on the labour ladies...xxxxxxx
     
  2. Nic36

    Nic36 Well-Known Member

    Joined:
    Jul 8, 2011
    Messages:
    3,016
    Likes Received:
    0
    Oh GG, do I know how you feel... Have totally had enough of this bing pregnant mallarky! Like you, I am a 'furniture sampler' - can't do mc unless it involves sitting down! Lol
    Come on babies... Put us all out of our misery soon! :)
     
  3. x_larlybelle_x

    x_larlybelle_x Well-Known Member

    Joined:
    May 4, 2010
    Messages:
    6,529
    Likes Received:
    0
    Bring it on!

    I've enjoyed the majority of my pregnancy. Just wishing these last few days away. At least now we know baby will definately be here in the next 2 weeks - one way or another! That's the exciting part!

    I am getting strong an painful BH's during the day, backache all the time, swollen feet that hurt and I can't drink enough to keep me hydrated. Drinking squash by the gallon it feels like (hate water :sick:)cant get comfy in any position but when I do it lasts for about 5 mins.

    Keep sitting in Pip's room talking to him telling him he needs to come out and see everything we have for him.
     
  4. vickib_1984

    vickib_1984 Well-Known Member

    Joined:
    Apr 27, 2011
    Messages:
    2,474
    Likes Received:
    0
    Oooooooooo I got mentioned in your thread!!!!!!! Lmao!!!!!! I'm with you though gg I'm done so stick a fork in me!!!!!!!! Bring on the pain (doing my war face!!!!!!!) grrrrrrrrrrrrrrr lol xxx


     
  5. GregorysGirl

    GregorysGirl Well-Known Member

    Joined:
    Jun 12, 2011
    Messages:
    912
    Likes Received:
    0
    Ha ha war face....Im callin it my Angry Bear face....show us ya teeth!!!!

    Im praying for things t get moving....apart from @ the following times :

    *Whilst dinner is cooking (would hate t miss the last supper)
    *When Ive just got out the bath
    *When Im all ready for bed
    *Or when Ive been a grumpster with hubby.

    Dear junior....if your listening....ve a good bubs n come at a convienient time for your momma x
     
  6. vickib_1984

    vickib_1984 Well-Known Member

    Joined:
    Apr 27, 2011
    Messages:
    2,474
    Likes Received:
    0
    They never come at a convenient time lol Thomas decided to arrive while I was at hospital all on my own after Jonathan had left lol we did manage to hold on until Jonathan got back lol xx


     
  7. Samsgirl

    Samsgirl Well-Known Member

    Joined:
    Sep 26, 2010
    Messages:
    10,364
    Likes Received:
    1
    oh GG I am with you......i was pregnant practically the last 12 months too..in fact about from april and may 2011, i have been pregnant since january 2011 and so i am also VERY ready to have this boo boo and start to feel myself again and be actually able to move again...

    all the symptoms you have described are also me...just add in increased pooing and huge piles and im there! ha ha...right down to the trickling wee/discharge....im so attractive..

    hubby says i need to add a new line to my address...'The Sofa'....cheeky...ha ha xxx
     
  8. Zoeox

    Zoeox Well-Known Member

    Joined:
    Jul 3, 2011
    Messages:
    2,996
    Likes Received:
    0
    GG, LO is going to come when it isn't convienent, I can still update if you need me too :), hope something kicks off for us ladies soon :).
    Hoping your LO doesn't keep you waiting too much longer. Xxx
     
  9. Esperanza84

    Esperanza84 Well-Known Member

    Joined:
    Dec 14, 2010
    Messages:
    7,247
    Likes Received:
    0
    Lots of luck ladies!! Hope you see your little ones soon!!!

    xx
     
  10. GregorysGirl

    GregorysGirl Well-Known Member

    Joined:
    Jun 12, 2011
    Messages:
    912
    Likes Received:
    0
    Yep...ill txt u zoe when anything happens :-D
    Id much rather have nappies f change n a sleepless night staring at my angel than hobble up n doon those stairs huffin puffin one more time.
    Xxxxxx
     
  11. Kerrieanne

    Kerrieanne Well-Known Member

    Joined:
    Jan 30, 2011
    Messages:
    797
    Likes Received:
    0
    Hahaha love it... Baby being evicted!! I am jealous, feeling really fed up today and weepy for some reason. On/off BH, heavy bump, super tired and sooo uncomfortable night and day. I'm ready for baby chip to come out now.

    Sorry to hear your recent discomfort Hun, I'll be awaiting your happy news next week :). All the very best darling xx
     

Share This Page

  1. This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
    By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
    Dismiss Notice