Is ne one showin yet

Discussion in 'Third Trimester' started by boo boo, Aug 3, 2005.

  1. boo boo

    boo boo Well-Known Member

    Joined:
    Jun 22, 2005
    Messages:
    339
    Likes Received:
    0
    Ok, i jus feel fat, i went shopppin the other day for a nice pair of jens, and hated it, i sat in the car cryin and whingin that i was fat and ugly and useless, and im never gonna get ne nice clothes ne more, and everyone is starin at me cos im fat, u know the usual rant. My sista was tryin to calm me and kept reminding me that i wa pregnant, but i wasnt havin ne of it, all i could think of was that i was fat and that no clothes fitted me. Lol its funny wen i look back now.

    But this satge is doin my head in i dnt look like im def preg jus well fat and bloated, and i just wanna bump now.

    Ohhhh come on bring on the bump. Will more than likely want it to go wen i get it tho, and whinge that im even fatter, but hey at least ill look more preg rather than fat. Again i most probs wont see it as that tho.

    lol, i jus cant win, :lol: :lol: :lol: :lol:

    bec x x
     
  2. Guest

    I thought I was the only one who threw crying tantrums out shopping coz I look 'fat' :lol:
     
  3. boo boo

    boo boo Well-Known Member

    Joined:
    Jun 22, 2005
    Messages:
    339
    Likes Received:
    0
    Yep u def aint on ur own, i have ragin cryin fis all the time, i hate clothes shoppin, or wen i have to go out for a night out, etc etc.

    bec x x
     
  4. Sarah W Baby Belly

    Sarah W Baby Belly Well-Known Member

    Joined:
    Jun 14, 2005
    Messages:
    1,924
    Likes Received:
    0
    I've actually been quite calm about my body so far.

    My tummy is really sticking out now so I have to watch what I wear to make sure I look pregnant and not fat.

    I am surprised that I am so calm about it though, because I have been watching my weight now for ten years, since I was 19 and this really is a huge challenge for me.

    My husband doesn't seem to be put off by my curvier shape so thats fine by me. If he goes off me then I will have to throw a tantrum myself! :D
     
  5. charlie_chalk

    charlie_chalk Well-Known Member

    Joined:
    Jul 29, 2005
    Messages:
    366
    Likes Received:
    0
    hi

    your not alone girls. my last crying fit was last nite cos i cant fit in2 any of my clothes and cant find anything in the shops :evil:

    take care it will all be worth it soon!!!!! :D
    claire
    xxx
     
  6. boo boo

    boo boo Well-Known Member

    Joined:
    Jun 22, 2005
    Messages:
    339
    Likes Received:
    0
    The things us girls have to go thro, i swear men dnt know how lucky they are. lol. Im gonna atempt another shoppin mission on next pay day, lol. Hopefully i wont be a blubbery mess at the end of it, lol.

    bec x x
     
  7. *saulino*

    *saulino* Well-Known Member

    Joined:
    Jul 10, 2005
    Messages:
    10,473
    Likes Received:
    0
    hi everyone

    I know what you mean its so difficult to shop i see all these cute summer dresses but cant fit into any of them :( I went shopping for a dressy shirt and i had to go to the maternity store at the mall which can get so expensive. I think most of us go through the im fat stage exspecually if you can't fit into your favourite clothes.

    We just have to think of the results in the end everyone thinks i'm further along because i've been showing for a couple months??

    But were all here for eachother right, so keep your chins up and we'll get through it together.

    Hope everyone is good

    Katrina
     
  8. boo boo

    boo boo Well-Known Member

    Joined:
    Jun 22, 2005
    Messages:
    339
    Likes Received:
    0
    Ok i think im startin to look more preg than fat now (yipppeee about darn time aswell, lol) my sista sed my belly was getttin rounder now, ohhh u know i cant wait o get a biigggg bump. One little prob tho i have a staff night out soon, and no one knows in wrk, ill be 19 weeks by then, dont think there will be ne hidin it then, lol, in wrk it aint so bad cos i wear a baggy t-shirt, but dnt own many loose fittin clothes otherise normaly small tops, arhhhhh, wot to do.

    Ahh well i think i will jus suprise them all, and go along and show off me belly.

    bec x x
     
  9. Sassy

    Sassy Active Member

    Joined:
    Jul 12, 2005
    Messages:
    34
    Likes Received:
    0
    I defo look Pregnant!! they say with your second your bump grows quicker and bigger!!! :shock:
     
  10. Sarah W Baby Belly

    Sarah W Baby Belly Well-Known Member

    Joined:
    Jun 14, 2005
    Messages:
    1,924
    Likes Received:
    0
    Here is my photo! I am definitely showing now!

    [​IMG]
     
  11. Tiny Sue

    Tiny Sue Well-Known Member

    Joined:
    May 26, 2005
    Messages:
    1,623
    Likes Received:
    0
    What a pretty bump! I'm about that size but not that definition really! I'm a bit tubbier than you, you see. Will try to take a photo and upload it next time I'm online. My sister thinks I'm huge for 16 weeks, my SIL thinks I'm about right, but one girl I know from Salsa class thinks I'm tiny!

    Sheesh these differing opinions! :lol:

    Sue
     
  12. Sassy

    Sassy Active Member

    Joined:
    Jul 12, 2005
    Messages:
    34
    Likes Received:
    0
    here's mine!
    [​IMG]
     
  13. Kim

    Kim Well-Known Member

    Joined:
    Feb 10, 2005
    Messages:
    3,781
    Likes Received:
    0
    My bump's getting massive. I had to buy some maternity jeans yesterday because when I got up yesterday morning, I couldn't fit into ANYTHING and had to go shopping in my maternity trousers which I bought for work. My new jeans are brilliant, they're from Dorothy Perkins, they're so comfy, and really trendy too. I might post a pic when my OH can take one of me in them.
     
  14. Yvonne

    Yvonne Well-Known Member

    Joined:
    May 2, 2005
    Messages:
    2,367
    Likes Received:
    0
    My bump is really round at the mo, but bearing in mind i still had a little baby belly from having Amy, but it is still definately big!!

    I live in Joggers at weekend, i like the comfort of them, and i have black pants (maternity) for work and i have just bought bigger tops rather than maternity ones.

    I LOVE MY BELLY!!!

    :D :D :D :D
     
  15. Sarah W Baby Belly

    Sarah W Baby Belly Well-Known Member

    Joined:
    Jun 14, 2005
    Messages:
    1,924
    Likes Received:
    0
    I love my belly too, I wish it could stay this size thoughout the whole pregnancy.

    I had a dream about stretch marks last night, which was pleasant. :shock:

    I also bought my maternity jeans from dorothy perkins. I love them. Not cheap and I'm not sure about sitting down in them for great lengths of time, but they look fab for shopping and things like that when I want to look nice (for a change!)

    :D
     
  16. Kim

    Kim Well-Known Member

    Joined:
    Feb 10, 2005
    Messages:
    3,781
    Likes Received:
    0
    I've been buying bigger tops but saw some maternity tops in Dorothy Perkins reduced from £22 each to £7 each BUY ONE GET ONE FREE!! So they only worked out at £3.50, and I got a couple for £1.50 each. They feel so much better than ordinary tops in bigger sizes.

    My jeans weren't expensive, and they're really comfortable. There must be different styles.
     
  17. Sassy

    Sassy Active Member

    Joined:
    Jul 12, 2005
    Messages:
    34
    Likes Received:
    0
    Well here is the dreaded 18 week belly pic!! I'm BIG already!! eeek!!

    [​IMG]

    I have got some of my clothes from Asda :)
     
  18. Sarah W Baby Belly

    Sarah W Baby Belly Well-Known Member

    Joined:
    Jun 14, 2005
    Messages:
    1,924
    Likes Received:
    0
    Well people are saying that my belly has grown more since I have been on holiday so I might have to indulge in an update photo soon.

    I love my bump at the moment. Especially now I'm feeling movement.

    :D :D :D :D :D :D :D
     

Share This Page

  1. This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
    By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
    Dismiss Notice