babys movement painful

Discussion in 'Third Trimester' started by mummy2b19, Jun 23, 2013.

  1. mummy2b19

    mummy2b19 Well-Known Member

    Joined:
    Oct 27, 2011
    Messages:
    2,602
    Likes Received:
    0
    Anyone else find their baby's kicks and movements painful I'm only 32 and move often than not it really bloody hurts?? X
     
  2. babyslog

    babyslog Well-Known Member

    Joined:
    Oct 20, 2010
    Messages:
    11,541
    Likes Received:
    0
    Painful is not the word :(
    If its not my ribs hes booting still its when he turns his head down in my pelvis.
    It feels bruised in there

    So uncomfortable! Just hope i dnt have to wait to 42weeks! Xx
     
  3. k8_005

    k8_005 Well-Known Member

    Joined:
    Oct 19, 2010
    Messages:
    3,587
    Likes Received:
    0
    Yeh days and moments where I litrally catch my breath tom is now like...baby...bh or labour.... More often than not it's baby LOL xx
     
  4. mummy2b19

    mummy2b19 Well-Known Member

    Joined:
    Oct 27, 2011
    Messages:
    2,602
    Likes Received:
    0
    I just don't remember it being like this last time but I'm guessing it must be normal if minor the only one xx
     
  5. buggy1

    buggy1 Well-Known Member

    Joined:
    Dec 10, 2012
    Messages:
    2,340
    Likes Received:
    0
    Yes! She feels so boney and sometimes she just keeps jabbing me in the same spot for ages and it really hurts!
     
  6. Becky1

    Becky1 Well-Known Member

    Joined:
    Jun 8, 2012
    Messages:
    2,350
    Likes Received:
    0
    Yes but only in the last week. When baby stresses legs out they hit my ribs but its he head on my spine that is the real problem! Agony.
     
  7. babyslog

    babyslog Well-Known Member

    Joined:
    Oct 20, 2010
    Messages:
    11,541
    Likes Received:
    0
    I dont know what hea doing down there but right ny my pubic bone/ groin/ bottom of uterus is hurting so much with every movement!
    Dot think he can get any lower if he tried :( lol.. Propa sharp pains when he moves x
     
  8. buggy1

    buggy1 Well-Known Member

    Joined:
    Dec 10, 2012
    Messages:
    2,340
    Likes Received:
    0
    Do you think you might go in to labour soon?
     
  9. babyslog

    babyslog Well-Known Member

    Joined:
    Oct 20, 2010
    Messages:
    11,541
    Likes Received:
    0
    I flipping hope so!!

    Doubt it tho lol x
     
  10. buggy1

    buggy1 Well-Known Member

    Joined:
    Dec 10, 2012
    Messages:
    2,340
    Likes Received:
    0
    Oh, well fx for you. I know I'll be climbing the walls by 39 weeks, i'm so impatient!
     
  11. babyslog

    babyslog Well-Known Member

    Joined:
    Oct 20, 2010
    Messages:
    11,541
    Likes Received:
    0
    Im awful! The most inpatient person eer! How ive lasted 9months i dnt know haha!!

    I pray i dnt go overdue! But tbh i probs will :( hmm xx
     
  12. BevG

    BevG Well-Known Member

    Joined:
    Jul 10, 2011
    Messages:
    7,806
    Likes Received:
    20
    yeah lol, only sometimes but last friday i actually shouted oww out loud in the mddle of my SIL's living room haha. its ony sometimes tho, mostly when shes squirming round and moving position, kicks are into the placenta so theyre not that bad but the moving position can feel like shes grinding against my pelvis owwie
     
  13. buggy1

    buggy1 Well-Known Member

    Joined:
    Dec 10, 2012
    Messages:
    2,340
    Likes Received:
    0
    You never know! At least you are at the stage where you've got a good chance of popping at any moment! ;)
     

Share This Page

  1. This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
    By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
    Dismiss Notice